Greval Cons SPRL, prin asociatii si colaboratorii sai, a acumulat o experienta de peste 20 ani in activitatea de administrare si lichidare a societatilor aflate sub
incidenta legii falimentului, a rezolvat cu succes in decursul anilor dosare deosebit de complexe, a fost numita de catre instante si de catre creditori, in peste 500 de
dosare de faliment cu cele mai diverse profile de activitate : fabrica de caramida, fabrica de hartie, societati de confectii, societati specializate in industria lemnului,
agregate minerale (balastiere), industria carnii, societati de constructii, societati de transporturi etc.,societati cu peste 500 de angajati , societati care aveau bunuri
in patrimoniu si puncte de lucru in mai multe judete, societati mixte, societati cu peste 100 de creditori interni si externi, societati cu peste 200 de debitori.

 

Ce putem face noi:

  • Formulare si redactare cereri privind deschiderea procedurii de insolventa
  • Notificarea creditorilor bugetari, chirografari, ipotecari si privati.
  • Convocarea creditorilor
  • Acces la buletinul procedurilor de insolventa 
  • Comunicarea in termen util cu toti creditorii si debitorii care doresc informatii cu privire la dosarele aflate sub administrarea practicianului in insolventa
  • Evaluarea activelor conform ANEVAR si valorificarea bunurilor in vederea acoperirii creantelor datorate de societatea aflata in insolventa
  • Intocmirea rapoartelor de activitate pe intreaga procedura de insolventa si a situatiilor financiare
  • Recuperarea creantelor 
  • Intocmirea planurilor de reorganizare si redresare a societatii aflate in insolventa in vederea reabilitarii acesteia pe plan comercial si financiar
  • Stoparea aplicarii de penalitati si dobanzi impotriva societatii aflate in insolventa sub administrarea lichidatorului
  • Consultanta de specialitate cu privire la orice aspect si pas ce trebuie urmarit si efectuat in beneficiul societatilor implicate
  • Mentinerea legaturii cu administratorul special si cu debitorul cu privire la pasii ce trebuie urmariti pentru eficientizarea dosarelor.